Superfijne sfeer, als moederzijnde heb je soms echt even je moment nodig. Hier vond ik echt even mijn rust (hopelijk zij ook want ik tetterde nogal wat 😅), maar dit zal zeker (hopelijk met Corona) mijn go-to plekje voor mijn nagels worden. P.S. mijn nagels waren echt opgegeten! Merk nu al zoveel verschil van de keratinebehandeling !
Behandeling door BognaSuchy•Manicure
Wafae•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn behandeld zoals altijd.
Behandeling door BognaSuchy•Manicure
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed tevreden altijd heel goede aervice. Heel vriendelijk vrouw. Sfere is echt leuk. Efficent en vakkundig. Zo kom zeker weer.