De dame is uiterst vriendelijk, en zeer bekwaam. Een aanrader om er naar toe te gaan. Koffie wordt aangeboden, uitstekende hygiene . Kom hier al meer dan 15 jaar.
Behandeling door BognaSuchy•Manicure
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend geholpen nadat een nagel was afgebroken.