Ik kom hier al geruime tijd..Nino en Bogna zijn fijne vrouwen en echt goede professionals! Ik ben altijd tevreden wanneer ik thuis kom.
Gellak manicure
annette•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuken en vriendelijken dames werken hard goed en netjes en het is er gezellig en hebben gevoel voor humor kijk er naar uit om er weer naar toe te gaan 👍
Kunstnagels opvullen
Agnes•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon niets dan lof, treatwell onduidelijk en niet mogelijk om vóór kerst een afspraak te plannen
Je wordt er altijd heel hartelijk en enthousiast ontvangen. Koffie met een of twee koekjes en een prima behandeling. Zeker aan te bevelen.
Met de lieve groetjes van Gerda