Zoals altijd uitstekend behandeld, kom hier sinds deze dame al op Presikhaaf was gevestigd, en zij het overnam het van Monique, doet het fantastisch, een aanrader. Bogna hartelijk bedankt.
Behandeling door BognaSuchy•Manicure
MwBennis-Florissen•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super professioneel en super lief 😀
Behandeling door BognaSuchy•Gellak manicure
Tina•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima! Nagels zien er top uit, heel blij mee!
Behandeling door BognaSuchy•Gelnagels
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
as always - wonderful!
Behandeling door BognaSuchy•Gellak manicure
Fionnuala•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele behandeling, zoals altijd. Kom hier al 14 jaar, en zou niet anders willen. Een aanrader. Koffie met een koekje etc. aan alles is gedacht, om het de klant zo prettig mogelijk te maken.