Super fijne ervaring! Relaxte sfeer, mooie salon en je voelt je meteen welkom zodra je binnenkomt. Alexe luistert echt naar wat je wilt en denkt goed met je mee. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe look.
Styling door Alexe•Vrouwen knippen
Ghislaine•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en aardige kapster.
Marion•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Alexe is the best hairdresse in Amsterdam! She's very caring and friendly and really listens to you! I would definetely recommend!
Styling door Alexe•Vrouwen knippen
Giovanna•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Great experience!! One of the best hair salons in Amsterdam with very good quality of products. Alexe is such an amazing professional!! Definitely coming back!