Voor de eerste keer bij Jeniffer geweest voor een gezichtsbehandeling en ik ben heel tevreden over het resultaat! Ik heb een erg gevoelige huid, en ze heeft uitgebreid de tijd genomen om een behandeling speciaal voor mijn huidtype samen te stellen met zeer milde producten. Kom zeker terug!
Behandeling door Jeniffer
Laura•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was zeer pijnlijk, volgende dag leek ik wel een krentenbol met wondjes en blauwe plekjes in mijn gezicht.
Ik ben de afgelopen dagen niet blij.
Een vervolg afspraak komt er dus niet.
Behandeling door Jeniffer
Maria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijk behandeld weer door Jeniffer!
Behandeling door Jeniffer
Irena•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeniffer is een hele lieve vrouw en stelt je op je gemak. Ze houdt rekening met je wensen tijdens de behandeling. Heel fijn!
Behandeling door Jeniffer
Meredith•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Jennifer en ik vind het supergaaf dat de Salon vernieuwd is! De salon is prachtig geworden met mooie producten, die nieuwste apparatuur en Jennifer is zeer toegewijd!
Hier zit je echt goed voor diverse behandelingen.