Leuke locatie met voldoende gratis parkeerplaatsen. De behandeling was top, kom zeker weer terug.
Behandeling door Jeniffer
Vreewijck•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vakkundig, vriendelijk en even heerlijk momentje voor jezelf
Behandeling door Jeniffer
Marianne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon. Voel me altijd op mijn gemak. Vaak leuke aanbiedingen om je kennis te late maken met een behandeling. Het is voor mij iets langer rijden maar kom toch altijd weer terug omdat alles zo fijn en goed is
Behandeling door Jeniffer
Manon•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Direct nieuwe afspraken gemaakt.
Jennifer is zeer betrokken en gastvrij en de behandeling is erg goed, ik merk al enig resultaat aan mijn benen.