Jennifer is een aardig en warm persoon, ze doet het waxen prima en zo netjes mogelijk. Ook komt ze afspraak goed na.
Hartstikke bedankt voor de service.
Behandeling door Jeniffer
Miranda•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en deskundige behandelaar, vrouw Vriendelijke locatie.
Behandeling door Jeniffer
Yahaira•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een behandeling gehad bij jennifer, om overtollig vel strakker te maken. Werkt goed , ben er blij mee
Behandeling door Jeniffer
Marjolein•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb al 4 keer microdermabrasie gehad bij haar, ben heel blij mee. De vierde keer was helemaal top met nieuwe apparat. Blijf terug komen 😜