Super! Valeria stelt je gerust en houdt goed in de gaten of het oké gaat.
Mardin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Valéria is een uitstekende professional, ze verwelkomt ons met een mooie glimlach op haar gezicht, heeft aandacht voor onze “klachten” en lost alle problemen op hahaha
Jessica•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd super tevreden. Fijne sfeer, je wordt op je gemak gesteld. Het is en blijft een aanrader.
Eva•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden! Werkt secuur (echte alle haartjes 😊) en hygiënisch. En… pijnloos! Direct weer een afspraak ingepland.
Ellen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige mensen. Voel me op mijn gemak bij hun! Erg professioneel en vakkundig.