2 November 2024; Dit was mijn derde Lemon bottle behandeling onderkin + kaaklijn. Vanaf de eerste behandeling werd ik vriendelijk ontvangen er werd mij uitgelegd hoe de behandeling zou verlopen en wat ik evt zou kunnen verwachten na de behandeling. Beide dames zijn zeer professioneel. Ik zag na de eerste behandeling al verschil vooarl bij mijn kaaklijn. Ik wacht het nu even af het zou kunnen dat ik nog 1 behandeling nodig heb. Ik ben zeer tevreden over Breathe Aestetic Clinic👍
Amara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Warm onthaal, duidelijke uitleg. medewerkers zijn zeer proffecioneel.
Amara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon en kundig advies!
Martine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wordt altijd goed geholpen en naar mijn wensen geluisterd.