Goed zoals altijd. Ik laat niemand anders meer aan mijn wenkbrauwen zitten :)
Behandeling door Malwina•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Tereschna •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Een echte aanrader. Vriendelijk en ervaren.
Behandeling door Anna•Pedicure
Iozefina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, kreeg ruim waarvoor ik had geboekt! Hele goede service.
Behandeling door Malwina•Vrouwen harsen - gezicht
An•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super aardig, en super fijn, top!
Behandeling door Malwina•Wenkbrauwen - threaden
Evelyn•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ook mijn bovenlip en kin gewaxt. Even pijnlijk, maar dat hoort erbij. Op het einde wat verkoelende aloe vera erop gesmeerd gekregen, dus dat hielp enorm!