She worked her magic, AGAIN! Ik kan je niet genoeg bedanken, voor elke keer dat ik met een vertrouwd en blij gevoel de deur uit loop. Elke keer zit ik met mijn ogen dicht en geef ik me over aan het moment - omdat ik je 1000% vertrouw en ik zeker weet dat het zo strak en mooi word zoals ik het wil. She delivers EVERY TIME. Keep up the good work, it is much appreciated! x
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
M•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie nette salon, de meiden zijn vriendelijk en vakkundig
Behandeling door Shawna•Henna brows
Rachel•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Aanrader!
Behandeling door Shawna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Yolanda•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super lief personeel!
Echt een aanrader.
Vakkundig.
Ben heel blij met mijn wenkbrauwen!
Behandeling door Amanda•Henna brows
Anna•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
If you are not Dutch don't go this place, they are very rude. I speak them in English and they answer me in Dutch... what I consider very impolite. They don't really care about the people just about the money.