Het is altijd een warm onthaal als ik binnenkom. Mijn dag is altijd helemaal gemaakt als ik langs ben geweest en kijk ik er echt naar uit om weer langs te komen.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lisanne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne salon!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Milena•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Xaviera worked her magic again ✨. Mijn wenkies zijn weer super strak en mooi, love it!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
M•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Efficiënt. Kom zeker terug. Mijn vriendin is er blij mee.
Behandeling door Jennifer•Mannen harsen
Lindo•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super. Kom al jaren bij de brow bar. Bij welke dame je ook komt. Je wordt door iedereen goed geholpen. Laatste jaar vooral bij Jennifer geweest omdat ik hem steeds meteen doorplan met haar. Ik zou niemand anders dan de brow bar bosses aan mijn wenkbrauwen laten zitten. Krijg altijd complimenten. Daarnaast al een afspraak gemaakt voor de fine line tattoo. Persoonlijk voelt het voor mij goed dat de brow bar zich blijft ontwikkelen !
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven