Gewoon een top salon..En altijd weer mooie strakke wenkbrauwen
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Paula•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Schone salon. Vriendelijke medewerker. Kundig en geeft advies. Vraagt continu feedback en of je tevreden bent. Ook aan het einde vraagt ze of je tevreden bent. Je kan gewoon niet ontevreden uit de deur gaan.
Lekkere koffie is ook zeker een plus. Fijn dat er verschillende disciplines in een zaak zitten. Dames zijn gewillig om mee te denken in de afspraken als je meerdere behandelingen wil.
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Linda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tamara heeft me prima geholpen. Goed geadviseerd en ben erg blij met het resultaat!
Heb direct een vervolg afspraak bij haar geboekt.
Henna brows
Hilda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd weer super mooie wimpers en top meiden
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Ilonka•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer mooie wenkbrauwen bij Xaviera! 🤩
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven