Vol vertrouwen stap ik elke keer weer in de behandelstoel met het volste vertrouwen dat ik na elke afspraak met een glimlach de salon uit loop. Erg fijne ontspannen sfeer met een en al oor voor mijn wensen, hierdoor is de Brow Bar mijn vaste salon geworden. Ik wil nooit meer ergens anders heen!
Wimper permanent
Steffy van Dorp•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon! Xaviera is een lieve meid en ik loop dankzij haar altijd met fleeky wenkbrauwen en een prachtige wimperlift weer de deur uit. Aanrader!
Behandeling door Xaviera•Wimper permanent
Simone•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mij de eerste keer , maar zeker niet de laatste keer. Ben dus tevreden.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Diana•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Xaviera is een TOPPER! Love her! Zij doet mijn wenkies elke keer on point - zo perfect, dat ik er niets op aan te merken heb. Ben zo blij met haar :-) Ze heeft duidelijk oog voor detail, werkt hygiënisch en voel mij helemaal op mijn gemak bij haar.
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven