Prachtige salon met ontzettend leuke meiden. Een geweldige service en ze gaan zeer deskundig te werk. Ik ga absoluut nergens anders meer heen. Tot over 6 weken weer!
Behandeling door Jennifer•Wimper permanent
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindelijk een goede, fijne salon gevonden. Ik ga nooit meer elders! Er wordt goed geluisterd naar de wensen en je krijgt de mogelijkheden helder uitgelegd. Altijd vriendelijk personeel gehad en een resultaat om echt happy van te worden.
Henna brows
Donna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer top!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Monique•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb voor henna gekozen omdat t langer zou blijven zitten ben nu 5 dagen verder en het is al niet heel zichtbaar meer