Ga al een aantal maanden naar Brow bar (bij Tamara). Als ik een afspraak heb zijn Tamara en Xaviera meestal aanwezig. Beiden erg vriendelijk en meedenkend.
Henna brows
Rachel•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij!
Wenkbrauwen lamineren
Emanuela•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon en mooie wenkbrauwen. Mijn dochter en ik komen graag bij jullie!
Behandeling door Jennifer•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Monique•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super! Ik ga iedere 6 a 8 weken en Altijd tevreden
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven