Altijd goed, relaxte sfeer, fijne mensen, je krijgt waar je om vraagt
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Chantal•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb altijd fijne behandelingen bij Xaviera!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Shanna•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Tamara werkt super netjes en mijn wenkbrauwen zien er altijd perfect uit als ik ben geweest! Zie altijd uit naar de volgende behandeling. Tamara is ook een super gezellige meid!