Lieve dame die me heeft geholpen. Voor het eerst wimper extensions gezet en ben er super blij mee!
Behandeling door Thiyada•Wimperextensions
Gaby•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great!!
Behandeling door Thiyada•Wenkbrauwen - threaden
Cher•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben samen met een vriendin gegaan. Het was ontzettend relaxing. Waar we normaal de oren van elkaars hoofd praten, vielen we nu allebei praktisch in slaap. Het was oprecht heel heel fijn.
Behandeling door Thiyada•Wimperextensions
Nikki•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, professioneel en betaalbaar.
Heel netjes aangebracht!
Behandeling door Thiyada•Wimperextensions
Yurika•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve dame heel gastvrij en weet precies wat ze doet. Mijn complimenten naa haar toe