Ik ben ooit beland bij deze kapsalon, omdat mijn haar maar op dezelfde lengte bleef. Na de behandeling begon mijn haar te groeien en ik ben sindsdien nooit bij een andere kapper geweest. De stylisten zijn super aardig en erg betrokken. Zij luisteren naar mijn wensen en geven daar meestal nog een betere twist aan. Ik loop altijd meer dan tevreden de salon uit!
Highlights - half hoofdToon alles…
Carmen•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon en vriendelijke, goede kapster!
Mannen knippen
Rob•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Really nice experience!
Behandeling door JUSTIN•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Bryan heeft er weer heel wat moois van gemaakt deze keer. Krijg vanuit diverse hoeken te horen hoe mooi mijn haar zit en vooral de kleur heeft hij perfect afgestemd op de kleur van mijn gezicht. Ben super blij. Bryan is een topper en raad ik iedereen aan.
Behandeling door BRYAN•
Highlights - half hoofdToon alles…
Marianne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden.fantastisch geknipt en erg vriendelijk personeel.ik ga zeker terug