Heerlijk en goed! Lieve meid, een aanwinst voor Oegstgeest.
Bárbara•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontzettend genoten van een heerlijke, zeer proffesionele behandelinf.# aanrader
Lisette •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen. Mijn huid voelt fantastisch aan en tweede afspraak al geboekt.
Esther •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Was super goed gedaan.
Zeker een aanrader voor iedereen.
Thanks.
H. Beraich•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel ontspannen en heel veel verschillende stappen. Mijn huis was super schoon, zacht en glanzend na afloop. Bry is een hele lieve dame. Ik kom graag terug.