Was mijn eerste keer bij Busaba. Erg fijn ontvangen. Goede sfeer. Fijne behandeling ook! Ik kom zeker terug!
Behandeling door masseuse•Stempelmassage
Miran•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldig zo na het werk!
Sibel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke traditionele Thaise massage gehad. De dames waren vriendelijk en aandacht gegeven op pijnlijke punten, terwijl de meeste masseuses deze vermijden. Fijn!
Behandeling door Masseuse•Duo-massage
Dionne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professionele en deskundige mensen die weten wat ze doen. Binnen een uur geholpen en verholpen met mijn rugklachten. Top service en zeker een aanrader.