Hele fijne en zeer ontspannen massage gehad ivm nek en rugklachten welke uitmonden in het dagelijks hebben van hoofdpijn. Ik ga hier zeker meermaals terug komen! Bedankt voor de goede zorg!
Mark•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Na 2 behandelingen is de spanningshoofdpijn een stuk minder, dank je wel.
Jo•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ook de Energie Booster is erg fijn
A.M.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was (weer) heerlijk. Een stevige massage en tegelijkertijd heerlijk ontspannen. Jolanda geeft veel aandacht aan nek/schouders en onderrug, met mijn zittende werk altijd een gebied dat wel wat extra aandacht kan gebruiken 😀. Ik heb genoten en kan er weer even tegenaan.