Erg prettige ervaring. Professionele en gezellige sfeer.
Lisa•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had wat impulsief een afspraak gepland, omdat een afspraak bij een andere salon last minute was afgezegd.
Had de afspraak bij Renske. Ben tot nu toe erg tevreden!
Behandeling door Myrte•Nagelversteviging
Yvette•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd super blij wanneer ik bij Myrte ben geweest! :)
Karlijn•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Myrte werkt nauwkeurig en is erg vriendelijk. Er heerst een prettige, ontspannen sfeer in de salon.