Echt goeie service, de behandeling werd ook zo netjes uitgelegd van hoe het nagelwerk in elkaar zit. Echt haar tijd genomen om het netjes te doen. Echt heel mooi. Super bedankt
Y.L.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Allerliefste Fay die mij altijd voorziet van mooie nagels❤️
P.S.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fay heeft mijn nagels heel mooi gedaan. Ze neemt haar tijd om het goed, mooi en netjes te doen, waardoor de kwaliteit goed is. 100% voor herhaling vatbaar
S.P.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
So happy! Ze is nauwkeurig, ze doet het super goed en zij zelf is super gezellig!