Altijd weer fijn! Een moment van aandacht ontspanning, opgeladen weer naar huis!
Behandeling door Janique•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Petra•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling en heerlijk ontspannend! Zeker aan te raden.
Nicole•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Altijd geweldig en altijd precies wat ik nodig heb! Dank je Bij Younique!!
KB•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Altijd super blij met de behandeling van Janique! Mijn wenkbrauwen zijn weer mooi bijgewerkt en tijdens de behandeling hebben we gezellig bijgekletst sinds de vorige keer :)
Behandeling door Janique•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anniek•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Harsen kin en bovenlip top gedaan, met veel aandacht voor details, secuur. Ondertussen weer tips gekregen om m’n gezicht tegen de zon te beschermen. Tot de volgende keer!