Geweldig ontvangen, heel professioneel! Scan gemaakt en behandeling gedaan , ik werd uitgebreid behandeld , zelfs meer dan dat ik eigenlijk geboekt had . Ik kom zeker terug .
Miriam•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze heeft echt haar best gedaan, zo vriendelijk en alles was echt hygiënisch, en alles goed uitgelegd👌🏻👏🏻