Na de eerste keer zag ik al een heel groot verschil na het laseren van mijn gezicht. Echt TOP! SUPER BLIJ MEE! De dames zijn allemaal aardig en denken met je mee. Echt super blij mee 🥰.
LaserontharenToon alles…
Gaby•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
geweldige ervaring, heel goed verzorgd en prettige sfeer
Behandeling door Desi•Micro Needling
Lenka•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer heerlijk verwend door Desi. Altijd heerlijk ontspannend. Zalige massage gehad
Behandeling door Desi•Micro Needling
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nailpolich and wax treatment!
Behandeling door Fatima•
ParaffinepakkingToon alles…
Silvia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een paar jaar bij Desi en nog steeds erg blij met de behandelingen! Een periode erg last gehad van ernstig acne en door de behandelingen is mijn huid stralender dan ooit! Desi is erg kundig in haar werk en de sfeer in de salon is ook erg prettig.