Top ervaring! Altijd even fijn om uurtje de nagels te verwennen!
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi
Wimperextensions
Shuki•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De ruimte waar de pedicure werken moet is bepaald krap. Iets meer ruimte zou prettig zijn
Behandeling door Wasana•Pedicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie en professionele gellak gezet. Hele aardige dames werken er in de salon het is schoon en gezellig, ze maken een praatje en denken met je mee. Het blijft super mooi zitten, zeker wel drie weken.