Desi was super lief en heel goed in wat ze doet. Dit was de eerste keer wimpers verven zonder dat het prikte. Desi wist voor mijn wenkbrauwen exact de goede kleur te bedenken, zonder dat ik iets hoefde te zeggen.
Behandeling door Desi•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Louisa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk even mijn vermoeide gezichtshuid een verzorgende boost gegeven. Én een goede filmtip gekregen voor vanavond! 🍿
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Behandeling door Desi•Vrouwen harsen - gezicht
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prima Salon. Erg vriendelijk bij de ontvangst.
Wasama is een uitstekende pedicure. Erg nauwkeurig en vriendelijk. Zij geeft ook goede adviezen
Behandeling door Wasana•Pedicure
Lieneke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer zoals altijd een heerlijke schoonheidsbehandeling van Desi gehad. Superlieve vrouw en weet precies welke behandeling je ze gaat geven. Echte aanrader om er naar toe te gaan, ben al heel lang vaste klant!