Kan nog niet zoveel zeggen over eindresultaat want ik heb nog een paar sessies te gaan maar Deya is ontzettend vriendelijk en zorgt voor een goede ervaring.
Behandeling door Deya•Cellulitebehandeling
Sara•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
als altijd prima!!
Behandeling door Fatima•Gellak manicure
Pauline•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
de mooiste wimpers in jaren .en zo,n fijn en ontspannen behandeling
Wimperextensions
Astrid•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was prima.
Behandeling door Deya•Permanente make-up (pmu)
Connie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Veel mogelijkheden en hygiënisch en klantvriendelijk, makkelijk bereikbaar , voldoende parkeergelegenheid