Altijd onwijs fijn ontvangen bij ByDerma. Heel vriendelijk en professioneel personeel.
Behandeling door Olha•Manicure
Jackie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Niks op aan te merken
Behandeling door Desi•Vrouwen harsen - gezicht
Bo•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer prettige ervaring
Behandeling door Desi•Wenkbrauwen harsen
Kim•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer zeer tevreden!
Behandeling door Desi•Vrouwen harsen - gezicht
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom graag voor de behandeling bij Adriana en natuurlijk bij Byderma. Mooi salon met hele vriendelijke mensen.
De eigenaresse en haar dochters zijn heel aardig en heten je graag welkom.
Adriana is heel goed in wat ze doet, aardig en pakt het grondig aan. Ben altijd blij als ik bij haar ben geweest, voel ik mij weer iets slanker ;-)