Fatima heeft er echt kijk op wat ( kleur en lengte van de nagels) bij je past. Ze denkt met je mee, je krijgt geen spijt als je haar advies opvolgt. Marijke
Behandeling door Fatima•Kunstnagels opvullen
Marijke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, erg goede behandeling en geen eindeloos gezeur over producten die je moet kopen.
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Nancy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was geweldig erg vr u eindelijk en goede sfeer
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Helen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het heel fijn om bij byderma te komen. Ik ben heel blij met Fatema en ze doet mijn nagels perfect.
Behandeling door Fatima•Kunstnagels opvullen
Hana•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
het is altijd een feestje als zij je nagels heeft gedaan! TOP