Desi is een ervaren specialiste. Een pro in hetgeen wat zij doet. Stelt je op je gemak, geeft goed advies en uitleg voor en tijdens de behandeling. Idem voor de nazorg. Dit was mijn eerste gezichtsbehandeling en ik merk al gelijk verschil. Mijn tweede afspraak heb ik daarom ook direct ingepland. De behandeling, sfeer, vriendelijkheid en alles eromheen was echt een perfect cadeautje voor mijzelf. Ik kan het echt een ieder aanraden!
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Chanel•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al twee jaar+ vaste klant van Fatima. De kwaliteit wat zij biedt is uitmuntend. Mijn nagels zijn veel gezonder dan voorheen. Verzorgde handen en nagels zijn echt een pré voor mij en Fatima laat elke keer weer zien dat zij DE girl for the job is. Zonder enige twijfel ABSOLUUT een aanrader!