Zeer vakkundig, rustig, plezierig in de omgang en al een heel snel restultaat. Na 3x bijna geen haartjes meer.
Behandeling door Adriana•Laserontharen
Nathalie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor herhaling vatbaar!
Manicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Duidelijk de juiste expertise op huid in huis. Een super prettige behandeling gehad en advies op maat gekregen voor mijn hormonale acne. Ik ga nog een keer!
Behandeling door Desi•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik raad Byderma iedereen aan. Ik ben al jaren een tevreden klant. De behandelingen altijd deskundig uitgevoerd, vriendelijk bejegend, goed advies. Gezellig ook nog 👍
Behandeling door Desi•Vrouwen harsen - armen en oksels