Een fijne salon, waarin ik met meerdere behandelingen bekend ben.
Zorgvuldigheid, vriendelijkheid en hygiëne staan op hoog niveau. Ik kom hier al een paar jaar, en blijf dit zeker doen.
Behandeling door Fatima•Kunstnagels opvullen
Anna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wasana is een vriendelijke, ervaren en deskundige pedicure.
Mijn behandeling was op tijd en verliep comfortabel en vlot, zonder dat Wasana de indruk maakte dat ze zich er gemakkelijk van afmaakte. Integendeel.
Behandeling door Wasana•Pedicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en super professioneel
Echt een aanrader