Service gericht!
Vriendelijk en luistert naar de klant
Behandeling door Fatima•Gellak manicure
Pauline•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede vakkundige behandeling
Behandeling door Wasana•Pedicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met m'n mooie nagels .Fatima is de beste!
Behandeling door Fatima•Kunstnagels opvullen
Carolijn•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling met ook goede uitleg. Aardige mensen
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De aandacht voor kleindochter, die make-up advies kreeg, plus make-up en de manicure was geweldig. Ze heeft genoten van deze nieuwe ervaring. Dank daarvoor!