Ik ben onlangs voor het eerst bij ByRubi geweest en wat een aanrader! Ze werkt ontzettend netjes, luistert goed naar wat je wilt en de sfeer was heel gezellig. Mijn nagels zien er prachtig en strak uit. Ik kom hier absoluut vaker terug!
Behandeling door Rubi•Gellak manicure
Joya•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Rubi is zo lief, zo professioneel en zo gastvrij. Mijn nagels willen echt geen ander! 💅
Behandeling door Rubi•Nagelversteviging
Wendy•29 dagen geleden
Geverifieerde review
Super! Tot snel!
Behandeling door Rubi•Gellak manicure
Roxanne•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagels na m’n bezoek!
Behandeling door Rubi•Nagelversteviging
Satya•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Weer zeer tevreden! Elk keer weer. Thank u Rubi voor je geduld en je professionaliteit 🤩