In de afgelopen 2 jaren heb ik verschillende salons bezocht in Den Haag en was absoluut niet tevreden. Ik ben nu zeer content met Dorota. Ze is goed! Mijn nagels zijn stevig, blijven zitten en zien er super uit. Ik krijg veel complimenten.
Behandeling door Dorota•Kunstnagels opvullen
Nuria•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always good service. Everything from chrome to matte to classy
Behandeling door Dorota•Kunstnagels opvullen
judith•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dorota is such a friendly Lady.Very helpfull and understanding and advice you which better eyelashes extensions for the shape of your eyes.Very happy with my eyelashes for my Holidays.Thank you again Dorota for the lovely service.Will be back forsure
Behandeling door Dorota•Wimperextensions
Tânia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
super zoals altijd. dorota your the best! lekker relaxt en gezellig.
Behandeling door Dorota•Wimperextensions
Callenbach•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great!! Best place to have my eyebrows done in Den Haag and Dorota is super friendly :)