Zij is vriendelijk en professioneel. Mijn wimpers zijn erg mooi en ik ben tevreden.
Behandeling door Dorota•Wimperextensions
Mahdieh•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Je hoeft hier maar 1x te komen en je wilt niets anders. Ik ben een trouwe klant :)
Behandeling door Dorota•Wimperextensions
Ernestina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De ruimte waar Dorota haar behandeling uitvoert is mooi, rustgevend en sereen. Heerlijk relaxte muziek en een vakkundige vrouw. Daarnaast is ze ook nog eens heel lief. Ik ben altijd erg tevreden.
Behandeling door Dorota•Wimperextensions
Callenbach•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, is was er voor het eerst en het was super professioneel en bovendien gezellig. Lekkere cappuccino. Nagels zien er top uit!
Behandeling door Dorota•Nagelverlengingen
Nuria•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely, clean studio. Very attentive and welcoming staff