Behandeling door Dorota•Facials / Gezichtsbehandelingen
gretha•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijne eerste ervaring gehad! Mijn wenkbrauwen laten doen met touw en pincet. Heel netjes gedaan, super lieve vrouw en nette salon. En dat voor €15,00! Kom zeker terug!
Behandeling door Dorota•Wenkbrauwen - threaden
Sara•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I had a nice experience! Dorota is super nice!!!
Behandeling door Dorota•Wimperextensions
Cherry•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Dorota stelt nooit teleur, heb weer prachtige nagels. Superblij!