Ik heb een goede en fijne gezichtsbehandeling gehad van Claire
Ga zeker nog een keer terug
Behandeling door Claire•Facials / Gezichtsbehandelingen
Loetje•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd zeer vriendelijk en grondig!
Behandeling door Claire•Vrouwen harsen - gezicht
Zoëtte•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een fijne kundige behandeling in een warme en vriendelijke sfeer. Welke behandeling je ook boekt, het is altijd een feestje
Behandeling door Claire•Facials / Gezichtsbehandelingen
marianne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke ochtend gehad met duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren met welke producten. Fijne ervaring voor de eerste keer.
Behandeling door Claire•Facials / Gezichtsbehandelingen
Diana•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Claire zorgt voor een ontspannen en vriendelijke sfeer, laat je heerlijk ontspannen de gekozen behandeling ervaren. Deskundig en eerlijk advies over behandelingen en produkten.
Helemaal zen en tevreden de deur uit, met een prachtig resultaat! Verbluffend mooi die wimperlift wauw!