Erg fijn geholpen! Ze was heel vriendelijk en vertelde me graag elke stap wat ze deed nadat ik aan gaf dat graag te horen.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben bij Centifolia heel goed geholpen door Diane.
Ze heeft mijn huid echt een oppepper gegeven en heel goed en diep gereinigt.
Ik kom hier graag weer terug!
Ella•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Dag van tevoren geboekt. Fijn dat er zo kort van tevoren plek was. Behandeling was prettig, professioneel en goed. Ik heb/had een hele onrustige kin en waar ik bij een andere schoonheidsspecialist soms met nog grotere rode plekken thuis kwam zag het er nu echt een stuk rustiger uit. Goede adviezen ook hoe ik de komende weken het beste verder kan gaan met mijn huid. Kortom, heel tevreden.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag weer een heerlijke gezichtsbehandeling gekregen bij Centifolia en weer heerlijk genoten. Ook krijg ik telkens zulke goede tips en adviezen.
Nel•meer dan 9 jaar geleden
Het is een hele mooie salon waar je ook terecht kan voor je nagels en massage. Ik kwam voor een gezichtsbehandeling en ik ben heel vriendelijk geholpen door de behandelaar. Mijn gezicht ziet er fris en jong uit. Ik ga zeker 1x per maand terug voor een behandeling.