Eerste keer bij Sanaz geweest en ik ben super tevreden met het eindresultaat! Ze luistert goed naar je wensen en zorgt ervoor dat ze die ook echt waarmaakt. Zeker een fijne ervaring en ik ben ontzettend tevreden.
Hele fijne afspraak gehad. Ik ben heel erg tevreden over mijn wenkbrauwen. Sanaz heeft precies gedaan wat ik wilde. Ik ben heel erg blij, dankjewel!
Ik heb een geweldige ervaring gehad met Sanaz. Vanaf het moment dat ik binnenkwam, zorgde ze ervoor dat ik me direct welkom en op mijn gemak voelde. Ze is ontzettend vriendelijk, professioneel en vooral heel geduldig.
Wat ik bijzonder waardeerde, is haar oog voor detail en de aandacht die ze aan alles besteedde. Daarnaast kon ik het erg goed met haar vinden, waardoor de hele ervaring nog prettiger werd.
Ik raad Sanaz dan ook van harte aan aan iedereen die op zoek is naar iemand die niet alleen vakkundig is, maar ook echt de tijd neemt voor haar klanten. Bedankt voor de fijne ervaring!
Hele fijne afspraak , goede uitleg over de behandeling en nazorg.
Hele mooie salon, goed bereikbaar en veel parkeerplaats. De behandeling wordt uitvoerig besproken en je wordt heel vriendelijk geholpen.
Toon meer reviews...