Ik had telefonisch contact gehad op de zelfde dag of ik langs kon komen. Het was super fijn voor mij dat het kon. Ik ben goed geholpen, mevrouw is ook heel vriendelijk.
Behandeling door Nahid•
Gellak pedicureToon alles…
chandenie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
A great place for a lot of things with amazing hospitality
Styling door Nahid•Mannen knippen
Bora•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Great haircut!
Styling door Nahid•Vrouwen knippen
Silvia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijne service en top glowing skin al resultaat!