Voor het eerst bij deze massage salon geweest en het is absoluut voor herhaling vatbaar! Fijne en nette medewerkers die weten waar ze mee bezig zijn. Claudia heeft een nagenoeg perfecte sportmassage gegeven en Kim een heerlijke ontspanningsmassage. Wij komen in ieder geval vaker terug!
OntspanningsmassageToon alles…
Lex•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Erg goed!
Ontspanningsmassage
Bart•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was heerlijk ontspannen
Behandeling door Theo man SPZ Fysio IO(speaks English)•Deep tissue massage
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Massage gehad van Kiki en Ivan. Beide zeer bekwaam en zorgzaam. Houden rekening met je wensen, vragen tussendoor of ze het naar je zin doen, en weten precies de goede plekken te vinden. Ze zijn super aardig, en nemen echt de tijd voor je. Aanraders!!
Behandeling door Duo-massage SPZ op aanvraag via whatsapp•Duo-massage