De sfeer was vriendelijk, ontspannen en er werd goed gecommuniceerd. De massage was hoofdzakelijk heerlijk en ontspannend. Maar sommige grepen waren zo pijnlijk dat ik nu 3 dagen erna er nog last van heb.
Rug-, schouder- en nekmassage
Karlien•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk, we voelden ons gelijk op ons gemak. Hele fijne en ontspannende massage gehad.
Duo-massage
Melissa•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn behandeld door Puck. Haalt de knopen uit je spieren, goed effect gehad.
Puck is geweldig!
Ontspanningsmassage
Maarten•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Corey is geweldig !
Rug-, schouder- en nekmassage
Maud•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede massage gehad van een masseuse die de juiste plekken wist te raken. Erg fijn dat ik zo snel terecht kon & goed advies gekregen.