Heel fijne massage gehad. Aandacht voor comfort qua warmte en de druk die uitgeoefend werd tijdens de massage. Er werd ook goed rekening gehouden met mijn aandoening.
Mariska•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was zeer ontspannend en gewoon een hele goeie ervaring
Floris •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne ervaring en zal hem zeker nog een keer boeken
Sandra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontspannen massage gehad , zeer vriendelijk op je gemak stellende dame ( Claudia) zeker nog een bezoekje waard!!!
Patricia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke massage en een moment van ontspanning