Voor de eerste keer bij city spa Tiel geweest en ben er erg tevreden over! Gekozen voor de Quick-release massage en deze was erg fijn en ook ontspannend! Ga hier zeker nog vaker naartoe!
Alicia Maria Micael•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische relax massage gehad. Echt een aanrader 😃
Petra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk genoten! Lieve dame :) Ik kom zeker terug!
Freena•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was geweldig, super fijn om dit ook samen te doen! Ook fijn dat er speciale zwangerschapsmassage is!
Zo genoten samen! Komen zeker terug! 😊
Lobke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ontspanningsmassage gehad. Fijne ontvangst, prettige ruimte en lekkere producten van Weleda. Helemaal tot rust gekomen!