Very happy with the salon and the service :) I recommend it 100%
Behandeling door Nika•Manicure
Daniela•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Every time excellent hair!
Styling door Ionica•
KleurcorrectieToon alles…
Filomena•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always happy with the service,very pretty and clean salon,work only with top products! Best of the best ❤️🤗❤️
Behandeling door Ionica•
PedicureToon alles…
Daniela•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always happy with the service,they are amazing ❤️❤️❤️Most precious and clean salon with top products. Thank you🤗❤️🤗
Behandeling door Nika•Pedicure
Daniela•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Spa pedicure: goed maar ook erg pijnlijk, voornamelijk bij het verwijderen van gellak en nagelriemen (allebei met een ronddraaiend apparaatje). Maar ze zijn heel vriendelijk en het resultaat ziet er tiptop uit.